Anak Ikan Saya :)

Saturday, 9 July 2011

Selamat Malam

Eceheceh !! Ayat baru . .Hi !! to all my friend . .
okay ni hari na cite pasl ape erti "CINTA"
satu persatu captal tuh aku terjemahkan pada korang yang aku sygs . .

C - Cintakan Allah adalah cinta yang tidak pernah luntur dan abadi.
      Cinta selainnya adalah Cinta yang luntur dan berakhir.
I Islam adalah agama yang syumul.
N- Natijah orang yang berfikir itu ialah merasa kebesaran Tuhan dan terus tunduk pada perintah Allah.
T - Tanda kita mementingkan diri sendiri
      ialah tidak berniat membela fakir miskin
      dan orang yang teraniaya.
A - Alim lisan pandai bercakap, tidak berbakti,
     alim hati kurang bercakap, banyak berbakti,
     alim lisan dan hati, bercakap dan beramal
     sama selari.
I <3 YOU
 DONE !!
aku dah terjemahkan ape makne nye cinta . .
Harp kau orang setia lah pada kekasih kau orang . . jgan sia2 kan dea
sebab kalau kau sia2 kan dea . .It means . .kau ni org yang terlmapau pndai sebab  . .
SEBAB APE ? ?
sebab kau da tinggalkan org yang cintakan kau , sayangkan kau , rindukan kau . .
Zaman sekarang susah nak cari "CINTA SEJATI" . . 
Okayy . . masa tak mengizinkan aku . .so , aku harap pada kau . .
setia pada yang satu . . kBAI :))

No comments:

Post a Comment