Anak Ikan Saya :)

Saturday 8 October 2011

ASSALAMMUALAIKUM

Hello semua :)
Hari ini aku nak cerita pasal aku buat relation dengan adek aku yang tersayang :) 8/10/2011-sampai bila bila . Haha , sumpah dia comel :) sayang kau la adek . kaka janji , hubungan kita ni akan kekal smpai bila bila tau sayang ;> Kaka sayang adek sangat sangat . semua problem adek , adek cerita kat kaka kan . kaka akan simpan SECRET to same same tau :D serious kaka sedih macam macam dugaan yang adek terima tapi adek kena ingat ! ade orang sayang dekat adek dan adek kena sabar tau . Hirau kan ape orang nak kate dekat adek ok sayang :) Ok enough ! tak cerita banyak banyak . nanti korang ambek dia dari aku kan . Haha , ok thanks all . Kbaii :)
Suka gambar ni comel kan :)

Relation dengan dia
Sayang kau ketatketat adek

No comments:

Post a Comment