Anak Ikan Saya :)

Friday 19 August 2011

Hello Guys :'(

ASSALAMMUALIKUM
Hai guys . Okayy , hari ini . . SUMPAH aku sedih . sebab ape . . ade lah hal peribadi  . jangan nak sibuk boleh . . hurrm .aku tak de mood . Ummm , YA ALLAH , kuatkan iman aku ya ALLAH , berikan aku kesabaran ya ALLAH . jika dea bukan jodoh ku maafkan aku ya ALLAH jikalau aku tidak boleh menjaga dea dengan baek . Umm . okay la . Kbaii :'(

P/s : You ,  KENAPA ? KENAPA ? KENAPA ? I sabar tau dengan you . selama ni I sabar , sampai sekarang I sabar dengan you . you jangan buat I naik fedup . sampai ke satu tahap I da tak boleh nak bersabar . . Tau tau jea lah . . Umm ,You I sayang dekat you . tapi kenapa perangai you da berubah ? dah tak macam dulu . I tak nak you yang sekarang . I nak you yang dulu , mane pergi you yang dulu ? I suke diri you yang sekarang . I benci diri you yang sekarang ! Hurmm . You , If you still sayang I , #if you sayang lagi la . Plss ubahh sikap you tuh . I tengok orang lain couple , bahagia sangat bie . but you ? kenapa you macam dah tak peduli kan I lagi ? you pikiy I ape ? TUNGGUL ? nak tunggu you online semua . You tahu tak . I rindu sangat dekat you . Rindu nak dengar suara you , rindu nak you cakap I LOVE YOU , I MISS YOU . Hurrmm . tapi tu kan dulu . kitea baru je couple kan . Hope I dengan you kekal sampai bila-2 . :'') , I always love you sayang <3
I miss you

Always love you

:"(

No comments:

Post a Comment