Anak Ikan Saya :)

Sunday 7 August 2011

My Baby (:

Haii , afternoon ! hahaa . aku nak story pasal baby aku yang cute  ! hebad ! comel ! caring ! penyayang ! rajin ! uihhh , banyak gile . sampai tak terkata lha wei . haha , first time tengok dea dekad fb . auww auww , cute bhai ! aku ADD dea jadi friend aku . . heee , and then . dea appv aku . dari situ la aku kenal dengan dea . kitaorang makin mesra sehingga lha kitaorang buat 1 relationship . auww auww , love you . . okayy . aku tulis tittle ni sebab aku sayang dea . sayang dea as my adek pon ade coz aku lagi tua dari dea <3 hahaha ! lagi satu dea ni cam da matang auww . suke dea lha bhai .. tapi kau jgn aku aku lesbo dgn dea tauk . just sayang-2 cmtuh jea . tu pun kau nak pikiy yang bukan-2 , hari mulia ni . kau jangan lah pikiy bukan-2 sayang . aku tak sukea kau tauk? aku benci sangat-2 , btw . aku nak korang tau yang aku sayang dea sangat-2 . jangan kau berani / cuba-2 nak tackle . kau buat  , aku shoot / potong pale / jari / dan lain-2 #kejam right ? haha , so . if kau na try sume tuh , mehh sini try arr . . kalau berani , lastly . don touch her coz her she mine #englishteruk --''
Hoho ! 1st ok <3

Cute ? love her :')

No comments:

Post a Comment